ЦІНОВА ЧУТЛИВІСТЬ СПОЖИВАЧІВ ЯК ФАКТОР, ЩО ВПЛИВАЄ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ФІРМИ
DOI:
https://doi.org/10.17721/apmv.2010.88.1.Abstract
Цінова політика займає одне з найважливіших місць у системі маркетингових заходів,які здійснює фірма. Саме цінова політика є ключовим фактором розвитку, бо за допомо-
гою неї підприємство може регулювати майбутній розмір прибутку. В сучасних умовах
ринку цінова політика має бути маркетинговою, тобто в першу чергу орієнтованою на
особливості попиту, конкурентів і авжеж в першу чергу на споживачів, адже маркетинг
виступає зв’язною ланкою між виробниками і потенційними споживачами.
Downloads
Published
2014-02-01
Issue
Section
Article