ЦІНОВА ЧУТЛИВІСТЬ СПОЖИВАЧІВ ЯК ФАКТОР, ЩО ВПЛИВАЄ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ФІРМИ

Authors

  • В Лисенко студент 4 курсу відділення «міжнародний бізнес» Інституту міжнародних відносин Київського націо- нального університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2010.88.1.

Abstract

Цінова політика займає одне з найважливіших місць у системі маркетингових заходів,
які здійснює фірма. Саме цінова політика є ключовим фактором розвитку, бо за допомо-
гою неї підприємство може регулювати майбутній розмір прибутку. В сучасних умовах
ринку цінова політика має бути маркетинговою, тобто в першу чергу орієнтованою на
особливості попиту, конкурентів і авжеж в першу чергу на споживачів, адже маркетинг
виступає зв’язною ланкою між виробниками і потенційними споживачами.

Published

2014-02-01