Criteria for planning advertising campaigns on the Internet

Authors

  • К. Федорець студентка 4 курсу відділення «міжнародний бізнес» Інституту міжнародних відносин Київського націо- нального університету імені Тараса Шевченка Науковий керівник: ас. Карп В.С.

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2010.89.1.

Abstract

Рекламна кампанія в Інтернеті - це легкокерований процес, тобто корективи в інтенсивність показів, фокусу- вання реклами й навіть самі рекламні блоки можна вносити безпосередньо в процесі про- ведення рекламних заходів. До найбільш значної особливості інтернет-реклами можна віднести можливість аналізувати ефект заходів у режимі реального часу.

 

Рекламная кампания в Интернете - это легкоуправляемый процесс, т.е. коррективы в интенсивность показов, фокусировки ния рекламы и даже сами рекламные блоки можно вносить непосредственно в процессе про-ведения рекламных мероприятий. К наиболее значительной особенности интернет-рекламы можно отнести возможность анализировать эффект мероприятий в режиме реального времени.

 

Advertising campaign on the Internet - it's easy to manage the process, ie adjustments to the intensity of the hits, the focus of advertising and even the ad units can be made directly in the process of pro-conducting promotional activities. The most significant features of online advertising include the ability to analyze the effect of events in real time.

 

Published

2014-01-31