МЕТОДОЛОГІЯ АНАЛІЗУ ПРИВАБЛИВОСТІ ЗАРУБІЖНИХ РИНКІВ В УМОВАХ АСИМЕТРІЇ ІНФОРМАЦІЇ

Authors

  • В. П. Мазуренко Кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка
  • Ю. В. Гойнік Магістр міжнародного бізнесу, інженер 1 категорії АСУП ДП НЕК «Укренерго»

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2013.115.1.

Abstract

В статті розкрито економічну сутність поняття «привабливість між-
народних товарних ринків», особливості функціонування товарних ринків в
умовах асиметрії інформації та визначено систему показників, що впливають
на привабливість міжнародного товарного ринку
Ключові слова: привабливість зарубіжних ринків, асиметрія інформації,
глобалізація, показники привабливості зарубіжних ринків
In the article economic essence of concept "attractiveness of international com-
modity markets", feature of functioning of commodity markets is exposed in the con-
ditions of asymmetry of information and the system of indexes that influence on the
attractiveness of international commodity market is certain
Кey words: attractiveness of foreign markets, asymmetry of information, glob-
alization, indexes of attractiveness of foreign markets\
В статье раскрыта экономическая сущность понятия «привлекатель-
ность международных товарных рынков», особенности функционирования
товарных рынков в условиях асимметрии информации и определена система
показателей, влияющих на привлекательность международного товарного
рынка.
Ключевые слова: привлекательность зарубежных рынков, асимметрия
информации, глобализация, показатели привлекательности зарубежных
рынков.

Published

2014-01-10